28 d’agost 2012

Dia 241!




Avui és el dia 241 de l'any i Pandielleando va proposar fer un Tote 241. Aquest és el meu i n'estic fent un altre per la meva germana que ja està casi llest. A veure si el puc tenir per abans que acabi aquesta setmana, que ja faig tard pel regal del seu aniversari! Podeu comprar el patró aquí.

Hoy es el día 241 del año y Pandielleando propuso hacer un Tote 241. Éste es el mío y estoy haciendo otro para mi hermana que ya está casi listo. A ver si lo puedo tener para antes de que acabe esta semana, que ya llego tarde para el regalo de su cumpleaños! Podéis comprar el patrón aquí.

El recopilatori dels Tote 241!

El recopilatorio de los Tote 241!

20 d’agost 2012

Dia de la ronyonera!



Per poc no arribo! Avui és l'últim dia però... ja tinc la meva ronyonera!!! Fa cosa d'un mes Para mi peque con amor va organitzar un Cosim Plegades i va proposar dos tipus diferents de ronyoneres. Podeu veure la seva entrada aquí. He de reconèixer que posar la cremallera m'ha costat molt..., però un cop fet m'ha quedat estupenda :) 

Por poco no llego! Hoy es el último día pero... ya tengo mi riñonera!!! Hace cosa de un mes Para mi peque con amor organizó un Cosemos Juntas y propuso dos tipos diferentes de riñoneras. Podéis ver su entrada aquí. Tengo que reconocer que me ha costado mucho poner la cremallera..., pero una vez puesta me ha quedado estupenda :)


Butxaca interior




08 d’agost 2012

"Érase una vez"... un vestit!



Seguim acabant coses que tenia pendents! Avui he pogut acabar el vestit del "Cose Conmigo" de Érase una vez, un vestit molt senzill, estiuenc i fàcil de fer. Hem vaig apuntar quan va sortir però per una cosa o per una altra no ho he pogut fer, com podeu veure estic aprofitant aquestes vacances al màxim :) La tela que he utilitzat era de prova perquè últimament m'estic equivocant bastant; pensava que quedaria pitjor però m'agrada més del que em pensava :D

Nota informativa: El procés ja ha finalitzat, s'ha tancat l'enviament de patrons ja que fa més de dos mesos que es va fer aquest Cose Conmigo.


Seguimos acabando cosas que tenía pendientes! Hoy he podido terminar el "Cose Conmigo" de Érase una vez, un vestido precioso, muy sencillo, veraniego y fácil de hacer.  Yo me apunté en su día pero por una cosa o por otra no lo he podio hacer, como podéis ver estoy aprovechando estas vacaciones al máximo :) La tela que he utilizado era de prueba porque últimamente me estoy equivocando bastante; pensaba que iba a quedar peor pero me gusta más de lo que pensaba :D

Nota informativa: El proceso ya ha finalizado, se ha cerrado el envío de patrones ya que hace más de dos meses que se hizo este Cose Conmigo.

03 d’agost 2012

Cosim plegades express: Sarouels




Ja era hora! Feia temps que La Pantigana va proposar un Cosim plegades express per fer uns pantalons Sarouels i he trigat moltíssim perquè no tenia cap tela per posar a la cintura i als genolls. Un cop comprades les teles que faltaven el vaig fer en menys d'una hora! Són molt fàcils de fer, ho recomano a tothom (a més l'explicació de La Pantigana està tan ben feta que no tindreu cap problema a l'hora de fer-los). Els següents seran amb tela més gruixudeta per l'hivern ;)

Por fin! Hacía tiempo que La Pantigana propuso un Cosemos juntas express para hacer unos pantalones Sarouels y he tardado muchísimo porque no tenía ninguna tela para poner en la cintura y las rodillas. Una vez compradas las telas que faltaban lo hice en menos de una hora! Son muy fáciles de hacer, lo recomiendo a cualquiera (además la explicación de La Pantigana está tan bien hecha que no tendréis ningún problema a la hora de hacerlos). Los próximos serán con tela más gordita para el invierno ;)

Podeu veure el recopilatori de tots els pantalons aquí.

Podéis ver el recopilatorio de todos los pantalones aquí.

02 d’agost 2012

Joana




Gràcies a La Pantigana i a la seva setmana premamà, vaig descobrir el vestit Joana de Jolijou, un vestit molt senzill i fàcil de fer (podeu trobar els patrons aquí). En la seva entrada també podeu veure els que han fet Diario de Naii i MiMaraMundo.

Pandielleando ha optat per una versió diferent, ho ha fet reciclant una samarreta XL i li ha quedat xulíssim!

Lo bo d'aquest vestit és que el pots fer sense mànigues, o amb màniga llarga o curta, com tu vulguis. És clar que no serà ni el primer ni l'últim que faci :) 


Gracias a La Pantigana y a su semana premamá, descubrí el vestido Joana de Jolijou, un vestido muy sencillo y fácil de hacer (podéis encontrar los patrones aquí).  En su entrada también podéis ver los que han hecho Diario de Naii y MiMaraMundo.

Pandielleando ha optado por una versión diferente, lo ha hecho reciclando una camiseta XL y le ha quedado chulísimo!

Lo bueno de este vestido es que lo puedes hacer sin mangas, o con manga larga o corta, como tú prefieras. Está claro que no va a ser ni el primero ni el último que haga :) 

01 d’agost 2012

Vestit Van Katoen



Feia temps que tenia pensat fer aquest vestit de Van Katoen, però no m'acabava d'atrevir perquè em resultava complicada de fer la part de davant. Al final m'he arriscat i, amb la meva poca experiència amb la màquina de cosir, estic molt contenta amb el resultat. He utilitzat una tela de samarreta bastant elàstica i molt suau (és de les últimes adquisicions de teles que he comprat fa poquet). Podeu veure els que han fet Naii de Diario de Naii i Mara de MiMaraMundo. Són maquíssims!

Hacía tiempo que tenía pensado hacer este vestido de Van Katoen, pero no me acababa de atrever porque me resultaba complicada la parte de delante. Al final me he arriesgado y, con mi poca experiencia con la máquina de coser, estoy muy contenta con el resultado. He utilizado una tela de camiseta bastante elástica y muy suave (es de la últimas adquisiciones de telas que he comprado hace poco). Podéis ver los que han hecho Naii de Diario de Naii y Mara de MiMaraMundo. Son chulísimos!