26 de maig 2012

Targeter express


Tancat
Ahir vaig decidir fer aquest targeter express de Yolanda de Pandielleando. És molt fàcil i ràpid de fer. Ella el va fer en mitja hora, però perquè és una crack amb la costura; jo vaig trigar el doble, hehehe. Vaig posar un conillet per tapar l'error (vaig cosir el botó més amunt de lo que tocava) i va quedar molt millor que sense. 

Ayer decidí hacer este tarjetero express de Yolanda de Pandielleando. Es muy fácil y rápido de hacer. Ella lo hizo en media hora, pero porque es un crack con la costura; yo tardé el doble, jejeje. Puse un conejito para tapar el error (cosí el botón más arriba de lo que tocaba) y quedó mucho mejor que sin él.

Li vaig regalar a la meva mare, axí que no tinc més fotos, però l'interior és de la mateixa tela que la del conill.

Se lo regalé a mi madre, así que no tengo más fotos, pero el interior es de la misma tela que la del conejo.

Obert per fora

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada