19 de juny 2013

La meva bossa FeAn




Aquest mes Rojo Ababol ha organitzat un "Cose Conmigo" i m'he apuntat sense pensar-m'ho dues vegades. És una bossa molt semblant al Tote 241 que ja vaig fer, però amb un patró base totalment diferent; a més he imprès el patró al 80% per fer-lo més petitó. La nansa és un cinturó de nena que vaig comprar rebaixat per 1€ i la butxaca lateral està feta amb la tela d'uns texans vells dividida amb una tira de biaix..., és que no tinc viu, hauré de fer una comanda a La Pantigana Shop, hehe!

M'han agradat moltíssim les explicacions de Mónica, amb moltes fotos per no perdre't en cap moment i una bona organització de tots els dies (jo, com sóc un desastre, gairebé sempre arribo tard...). Moltes gràcies Mónica!!!



Este mes Rojo Ababol ha organizado un Cose Conmigo y me he apuntado sin pensármelo dos veces. Es un bolso muy parecido al Tote 241 que hice, pero con un patrón base totalmente diferente; además he imprimido el patrón al 80% para hacerlo más pequeño. El asa es un cinturón de niña que compré rebajado por 1€ y el bolsillo lateral está hecho con la tela de unos tejanos viejos dividida con una tira de biés..., es que no tengo vivo, tendré que hacer un pedido a La Pantigana Shop, jeje!

Me han gustado muchísimo las explicaciones de Mónica, con muchas fotos para no perderte en ningún momento y una buena organización de todos los días (yo, como soy un desastre, casi siempre llego tarde...). Muchas gracias Mónica!!!


Podeu trobar el recopilatori de totes les bosses aquí.


Butxaca interior

La nansa és un cinturó de nena




4 comentaris:

  1. Me encanta!! Has hecho una combinación de colores chulísima!! Y me gusta la idea del cinturón para el asa ;-)
    Muchas gracias por participar. Nos vemos en el próximo CC...
    Un besico!

    ResponElimina
  2. PRECIOSAAAAAAAAAA! Quina bossa taaaan xula! M'EEEEEEEEENCAAAANTAAAA!!! Els colors, la forma... és genial! Felicitats!

    ResponElimina