10 de febrer 2012

LLanes baratetes!!!!


Al costat de casa hi ha una tenda de teles, llanes i cosetes de costura. És molt cara però tenen un gust increïble. A més de vendre fan cursets i cada dijous està ple de gent en una gran taula fent punt o cosint, a més t'expliquen qualsevol cosa si tens algun dubte. L'altre dia vaig entrar a comprar llana per fer-li la bufanda a Jaume per l'SGOC de La Pantigana i la noia em va dir que dissabte 4 de febrer feia liquidació de llanes, i allà que vaig anar! Vaig tornar a casa amb una gran bossa, hehehe! Hauria comprat moltes més, però Jaume últimament em diu que gasto massa i em vaig contenir. Les acríliques valien 1€, les de llana merina a 3€ (abans costaven casi 7€) i les de pes no m'enrecordo però crec que eren a 3€ els 100g.

Aquestes les venien a pes.
Aquestes són de llana merina.
Al lado de casa hay una tienda de telas, lanas y cositas de costura. Es muy cara pero tienen un gusto increible. Además de vender hacen cursillos y cada jueves está lleno de gente en una gran mesa haciendo punto o cosiendo, además te explican cualquier cosa si tienes alguna duda. El otro día entré a comprar lana para hacerle la bufanda a Jaume para la SGOC de La Pantigana y la chica me dijo que el sábado 4 de febrero hacía liquidación de lanas, y allá que fui! Llegué a casa con una gran bolsa, jejeje! Habría comprado muchas más pero Jaume últimamente me dice que gasto demasiado y me contuve. Las acrílicas valían 1€, las de lana merina a 3€ (antes costaban casi 7€) y las de peso no me acuerdo pero creo que eran a 3€ los 100g.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada