13 de desembre 2011

Cose con Nosotras: saquet de dormir (II)



El meu saquet ja està acabat! Crec que no ha quedat gens malament- Té bastants errors però no es veuen massa (al menys no des de la foto...). Es poden veure tots els saquets realitzats al blog de Mi rincón de mariposas. Tinc ganes de que m'arribi la màquina de posar snaps per a que ho pugui utilitzar la meva petita!

Tot i que en aquest "Cose con Nosotras" no he pogut "cosir amb vosaltres", espero que es faci un altre d'aquí poc per unir-me a ell. M'ha encantat poder fer aquest saquet i m'he adonat de que... Escolta!, doncs no se'm dóna tant malament! Jeje!


Mi saquito de dormir ya está acabado! Creo que no ha quedado nada mal. Tiene bastantes fallos pero no se ven demasiado (al menos no desde la foto...). Se pueden ver todos los saquitos realizados en el blog de Mi rincón de mariposas. Tengo ganas de que me llegue la máquina de poner Snaps para que lo pueda usar mi pequeña!

Aunque este "Cose con Nosotras" no he podido "coser con vosotras", espero que se haga otro prontito para unirme a él. Me ha encantado poder hacer este saquito y me he dado cuenta de que... oye!, pues no se me dá tan mal! Jeje!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada