25 de desembre 2011

Estrelles de llana



Bon Nadal!!! Abans d'ahir vaig començar a fer uns estels de llana per decorar la casa i ahir a la tarda ja s'havien assecat. La realització la vaig trobar aquí i aquí.


Primer vaig dibuixar l'estel en un paper i la vaig retallar. En comptes de porexpan vaig haver d'utilitzar un cartró de llet. Vaig posar crema corporal a la base per a poder desenganxar més fàcilment l'estrella després i vaig punxar les agulles utilitzant com a plantilla l'estel de paper.




Bon Nadal!!! Antes de ayer empecé a hacer unas estrellas de lana para decorar la casa y ayer por la tarde ya estaban secas. La realización la encontré aquí y aquí.

Primero dibujé la estrella en papel y la recorté. En vez de porexpan tuve que utilizar un cartón de leche. Puse crema corporal en la base para que después la estrella fuera más fácil de quitar y pinché los alfileres usando como plantilla la estrella.


Vaig mullar la llana a parts iguals de cola blanca i la vaig enredar entre les agulles.


Mojé la lana a partes iguales de cola blanca y agua y la enredé entre los alfileres.


Es deixa assecar (triga bastant) i ja es poden treure les agulles i agafar l'estrella amb compte :) Jo vaig fallar en posar massa llana al centre i del pes es separa una mica quan la poses dreta, a més l'hauria d'haver deixat més mullada amb la mescla, crec que la vaig escórrer massa i per això no s'ha enganxat tant. He de repetir-les utilitzant menys llana...


Se deja secar (tarda bastante) y ya se pueden quitar los alfileres y coger la estrella con cuidado :) Mi fallo fue que puse demasiada lana en el centro y del peso se separa un poco cuando la pones de pie, además tenía que haberla dejado más mojada, creo que escurrí demasiado la cola blanca y por eso no se ha enganchado tanto. Tengo que repetirlas utilizando menos lana...


Així és com ha quedat dalt de l'arbre.

Así es como ha quedado en lo alto del árbol.


1 comentari:

  1. Encara no lhe fet, però m'ha agradat molt, en faré més d'una.

    ResponElimina