24 de desembre 2011

Segon Amigurumi


Avui no tenia massa son així que, aprofitant que la meva peque estava adormida i el meu marit també, m'he posat a fer un amigurumi. He estat buscant i he vis aquest cor. És molt fàcil de fer, això sí, si comptes bé els punts, perquè està clar que no sé comptar... (com l'altra vegada). Abans de dividir les dues parts de dalt del cor diu: "dividir per la meitat i quedaran 12 punts a cada cantó". Doncs a mi em quedaven més de 20!!! Com pot ser? Perquè no sé comptar (ara ja ho sé per la propera). Així que ha quedat un pobre cor desproporcionat... perquè a més he disminuit punts d'una manera diferent als dos cantons per veure com quedava, i un m'ha sortit massa petit i l'altre enorme... En fi, és el meu segon amigurumi... No puc demanar que em surti bé a la primera! :)

Hoy no tenía demasiado sueño así que, aprovechando que mi peque estaba dormida y mi marido también, me he puesto a hacer un amigurumi. He estado buscando y he visto este corazón. Es muy fácil de hacer, eso sí, si cuentas bien los puntos, porque está claro que no sé contar... (como la otra vez). Antes de dividir las dos partes de arriba del corazón dice: "dividir por la mitad y quedarán 12 puntos a cada lado". Pues a mi me quedaban más de 20!!! ¿Cómo puede ser? Pues porque no sé contar (ahora ya lo sé para la próxima vez). Así que lo que queda es un pobre corazón desproporcionado... porque además he disminuido puntos de una manera diferente en los dos lados para ver cómo quedaba; y uno me ha salido enano y el otro enorme... En fin, es mi segundo amigurumi... No puedo pedir que me salga bien a la primera! :)




Per cert, el tutorial el podeu trobar aquí.


Por cierto, el tutorial lo podéis encontrar aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada