16 de desembre 2011

Truita de patates!


Fa un parell de setmanes em vaig comprar la Fussion Cook, Fussi pels amics, i em va de meravella! La meva mare s'ha enamorat i diu que en vol una, bé, en veritat em diu que em compri la Thermomix i que jo li regali la Fussi... No està l'economia per comprar-me la Thermomix, haurà d'esperar una temporadeta!

Hace un par de semanas me compré la Fussion Cook, Fussi para los amigos, y me va de maravilla! Mi madre se ha enamorado y dice que quiere una, bueno, en verdad me dice que me compre la Thermomix y que yo le regale la Fussi... No está la economía para comprarme la Thermomix, tendrá que esperar un tiempecito!




Bàsicament l'he utilitzat per fer pastissos (té el programa de forn) i alguna coseta més. M'he de mirar les receptes de la web, perquè hi ha de tot tipus: pasta, arròs, patates, llegums, pa, carns, peixos, pastissos... El dimarts va venir la meva mare a casa per estar amb la peque i vam fer una truita de patates a la Fussi! Va sortir molt sucosa i boníssima!

Básicamente la he usado para hacer pasteles (tiene programa horno) y alguna cosilla más. Me tengo que mirar las recetas de la web, porque hay montones de todo tipo: pasta, arroz, patatas, legumbres, pan, carnes, pescados, pasteles... El martes vino mi madre a casa para estar con la peque e hicimos una tortilla de patatas en la Fussi! Salió de rechupete, muy jugosa y riquísima!  


Ingredients:
- 800 g de patates
- Una ceba
- 6 ous
- 50 ml d'oli
- Sal


Ingredientes:
- 800 g de patatas
- Una cebolla
- 6 huevos
- 50 ml de aceite
- Sal


Deixo una foto per a que es vegi la bona pinta que té. 


Dejo una foto para que se vea la buena pinta que tiene.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada