23 de desembre 2011

M'han arribat els Snaps!

Aquest matí m'han arribat els Snaps que vaig demanar per eBay! Ve la màquina de posar-los (Snap plier), amb uns accesoris, adaptadors i Snaps de 8 colors diferents (el color blanc ve de tres mides diferents). No em va sortir massa car, 20€ amb les despeses d'enviament incloses (i això que ve de la Xina!) i no m'ha trigat molt en arribar, la vaig demanar  el dia 8 de decembre, pensava que arribaria després de Nadal.

Esta mañana me han llegado los Snaps que pedí en eBay! Viene la máquina de ponerlos (Snap plier), con unos accesorios, adaptadores y Snaps de 8 colores diferentes (el color blanco viene de tres medidas diferentes). No me salió muy caro, 20€ con los gastos de envío incluidos (y eso que viene de China!) y no me ha tardado mucho en llegar, los pedí el día 8 de diciembre, pensaba que llegaría después de Navidad.



N'hi ha de molts més colors, tons pastís, tons més forts i llamatius, amb formes... N'hi ha més d'una web on comprar-los, una d'elles és  http://www.kamsnaps.com/Engraved-Snaps-c10/

Si vols saber com col·locar-los clika aquí.


Los hay de muchos más colores, tonos pastel, tonos más fuertes y llamativos, con formas... Hay más de una web para comprarlos, una de ellas es http://www.kamsnaps.com/Engraved-Snaps-c10/

Si quieres saber cómo colocarlos pincha aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada