22 de desembre 2011

Primer Amigurumi



Ahir va venir la meva mare i em va portar llana per poder començar a fer amigurumis. Em va ensenyar els punts bàsics, a més de mirar webs per internet i em vaig posar a teixir. No va resultar massa difícil, menys el principi, després tot és lo mateix canviant només si són punts dobles o simples, si s'ha d'aumentar o disminuir... Per ara només he fet el cos i les aletes. He de mirar com s'uneixen, fer la cueta i cosir els ulls i el pic.

Ayer vino mi madre y me trajo lana y agujas para poder empezar a hacer amigurumis. Me enseñó los puntos básicos, además de ojear webs por internet y me puse a tejer. No resultó muy difícil, excepto el principio, luego todo es lo mismo cambiando sólo si son puntos dobles o simples, si se tiene que aumentar o disminuir... Por ahora sólo he hecho el cuerpo y las alitas. Tengo que mirar cómo se unen, hacer la colita y coser los ojitos y el pico.




Estic agafant el patró  d'aquí i quedaria com en aquesta foto:


Estoy cogiendo el patrón de aquí y quedaría como en esta foto:




És molt pràctic i ràpid de fer, molt molt aconsellable, a més puc fer-ho mentres li dono la teti a la meva peque :) Quan l'hagi acabat us ho ensenyo.

Es muy práctico y rápido de hacer, muy muy aconsejable, además puedo hacerlo mientras le doy teti a mi peque :) Cuando lo tenga terminado os lo enseño.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada