27 de desembre 2011

Titelles de feltre



Durant aquests dies de Nadal, aprofitant ratets de digestions pesades i mini migdiades de Maria, m'he dedicat a fer uns titelles de dits fets amb feltre de diferents colors. M'ha agradat molt el resultat, i fer-les ha sigut molt entretingut i divertit.


Durante estos días de Navidad, aprovechando ratitos de digestiones pesadas y mini siestas de Maria, me he dedicado a hacer unas titellas de dedos hechas con fieltro de diferentes colores. Me ha gustado mucho el resultado, y hacerlas ha sido muy entretenido y divertido.


Es poden fer més animalons o fins i tot personetes o el que surti de la vostra imaginació. Són molt fàcils de fer i a la meva nena li han encantat! Em vaig copiar del blog de http://fieltrunguis.blogspot.com/ que té unes coses súper boniques fetes de feltre. Lo pròxim que vull copiar és el quiet book per nens, m'he enamorat! :)

Se pueden hacer más animalitos o hasta personitas o lo que salga de vuestra imaginación. Son muy fáciles de hacer y a mi peque le han encantado! Me copié del blog de http://fieltrunguis.blogspot.com/ que tiene unas cositas súper bonitas hechas de fieltro. Lo próximo que le quiero copiar es el quiet book para niños, me he enamorado! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada